środa, 26 maja 2010

Dzień Mamy




Dziękuję Ci Kochana Mamo za to, że mnie bardzo kochasz. Twój uśmiech otwarłaś dla mnie, zamknęłaś w sercu każdy smutek. Dziś moje serce mówi: dziękuję Mamo za Twa miłość. Ona pozostanie jak światło na całe moje życie.

Kochana Mamo najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Mamy: Kocham Cię najbardziej na świecie i jesteś najlepszą Mamą w całym wszechświecie!Dziękuję Ci jeszcze raz umożliwienie mi wyjazdu na wymianę i za to,że przez cały czas mnie wspierasz. Jeszcze tylko 23 dni i się zobaczymy! PS:Dziękuję też mojej kochanej siostrze Patrycji :) Nie ma słów które mogą opisać jak bardzo was kocham, jesteście najważniejsze w moim życiu.
***
Drodzy czytelnicy,mam nadzieje,że mi wybaczycie,że ostatnio nie piszę,ale został mi tylko miesiąc w Lake Stevens i jestem teraz zajęta,ale nadrobię wszystko w ten weekend bo w piątek jest Senior Skip Day,a w poniedziałek Memorial Day!

5 komentarzy:

Patrycja i Mama pisze...

Dziękujemy :*:* Już nie możemy się doczekać naszego przyjazdu :)

Karolinka S. pisze...

nic nie szkodzi ze nie piszesz :)) ja tez Mamusce zlozylam zyczenia zeby nie bylo;d;d

Anonimowy pisze...

odpwiedz prosze na pytanie jacy sa amerykanie-płeć przeciwna ?;) pozdrawiam Ciebie i cały stan WA :D ;)

Anonimowy pisze...

hej :) mam zamiar mieszkać w Seattle :) interesuja mnie takie sprawy jak np. czy dużo ludzi na ulicach w ciągu dnia? albo w centrach handlowych?
Czy łatwo dostac prace?

Anonimowy pisze...

Cześć, przeczytałam całego Twojego bloga z wielkim zainteresowaniem :) Podobał mi się najbardzie ze wszystkich, co czytałam, bo na początku pisałaś, ze jest na prawdę ciężko. Podniosło mnie na duchu to, że sobie poradziłaś i że jest OK :D Zastanawiam się, czy jechać na wymianę za rok i dlatego dziękuję za tego bloga. Dobra, powtarzam się.

Mogłabyś napisać coś o języku? Tzn. na jakim poziomie był Twój angielski gdy wyjeżdżałaś i jak było w USA?