niedziela, 15 listopada 2009

Listopadowo

W piątek byłam na szkolnej sztuce „Sleepy Hollow” razem z Julie i Deby(Uwielbiam spędzać z nimi czas, nie potrafię wyobrazić sobie co będzie w lutym jak Deby wyjedzie bo jest tutaj tylko na semestr). Bardzo mi się podobało to co przygotował Drama Club, opłacało się wydać 8$. Następnie udałyśmy się do mnie, gdzie po prostu miło spędziłyśmy czas i oczywiście późno poszłyśmy spać. Rano udałyśmy się na zakupy, nie ma to jak 3 dziewczyny na zakupach! Ja tutaj naprawdę nie powinnam chodzić po sklepach… Uzależniłam się od White Chocolate Mocha . Za niecały tydzień premiera „New Moon” wszyscy już się mogą doczekać, a jak na razie kupiłam soundtrack. Ostatni tydzień w szkole był dość ciężki, ten zapowiada się tak samo, ale tutaj chodzenie do szkoły to czysta przyjemność. Ogólnie wszyscy czekają na Thanksgiving, najbardziej denerwuje mnie te świąteczne dekoracje i promocje w sklepach… Wczoraj widziałam pierwszy udekorowany dom, a jest listopad? To jest lekka przesada, ale to Ameryka. U mnie sobotni wieczór, powinnam być z moją rodziną na meczu hokeja, ale byłam zbyt zmęczona i trochę się przeziębiłam więc wolałam zostać w domu.
Chciałam napisać do wszystkich, którzy zastanawiają się czy jechać na wymianę. Jeżeli masz szansę zdecydowanie jedź! Niecały rok z dala od rodziny to tak naprawdę nie wiele, tęsknota jest, ale jak dużo się dzieje to nie masz czasu na myślenie, więc naprawdę warto, do odważnych świat należy.

Chciałabym strasznie podziękować mojej rodzinie i przyjaciołom, którzy mnie wspierają, DZIĘKUJĘ WAM, nie wiem co bym was zrobiła.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czesc. Na gronie czytalam ze wyjechalas z Almaturu i pierwsze 3 dni spedzilas w USA. Czy za ten pobyt musialas doplacac czy to normalnie w całe 4500$ jakie trzeba wpłacic Almaturowi sie liczylo?

Agnieszka pisze...

Wszystko masz w cenie,nie musisz nic dopłacać :)

Anonimowy pisze...

Ja w Almaturze dowiedzialam sie ze jeden z partnerów organzuje taki pobyt , a jego cena to 5390$+500 zł.
Na stronie almaturu jest podana cena 4500 $ , wiec nie do konca rozumiem.

Agnieszka pisze...

500 to jest opłata wpisowa czy coś..a nie za NY.

Kasia l. pisze...

Cześć kochanie, cieszę się z nowej notki :P Jeśli chodzi o świąteczne dekoracje to w Polskich Centrach Handlowych dopiero się wszystko rozkręca, więc powoli pojawiają się światełka, choinki i gwiazdki xD No ale cóż się dziwić, zaraz grudzień (w grudniu mam już 3 sprawdziany :lol:). I dalszy ciąg relacji co się zmienia - na naszym osiedlu montują chipy! W twojej klatce już jest, w mojej też, ale będą działały za 14 dni :P

Karolinka S. pisze...

:**
jak czytam tego Twojego bloga Kochana to jestem jak najbardziej za tym, aby tez jechac na taka wymiane. ;* :)