środa, 23 września 2009

Mało czasu,dużo pracy

Od kilku dni ledwo żyję bo jestem chora i kaszel już żyć mi nie daje! Właśnie z tego powodu nie mogłam iść na mecz NHL z moją rodzinką,ale cóż...muszę to jakoś przeżyć dlatego właśnie teraz siedzę sobie sama w domu z mnóstwem zadań do zrobienia i nauką,a zaraz umilę sobie czas oglądając 90210(tutaj jeszcze bardziej uzależnię się od moich ukochanych amerykańskich seriali)Dziś miałam swój pierwszy test mam nadzieje,że poszedł mi w miarę,a w tym tygodniu mam jeszcze quizy z Creative Writing i CAI(z ostatniego miałam 30/30)
Sobota była super,byłyśmy z Julie na zakupach w Lynwood(ja tu na prawdę nie mogę chodzić po sklepach) Muszę się niedługo wybrać po sukienkę na homecoming! Jestem tutaj już prawie 1,5 miesiąca,ale jakoś nie odczuwam tego,że jestem na drugim końcu świata...dzielnie się trzymam bez was kochani! Wracam do homeworks...Ja chcę już piątek i Leavenworth trip!

4 komentarze:

Kasia L. pisze...

Mocno mnie zaskoczyłaś, że udało ci się napisać notkę w środku tygodnia! No no, 30/30 BRAWO - reprezentujesz nasz Polski wysoki poziom :*
Powodzenia na reszcie testów w tym tyg ;)

Ola pisze...

No wiedziałam że tak będzie ;D Test 30/30. No ładnie, ładnie ;) Powodzenia na kolejnych ;) Ja też chce zobaczyć kolejny sezon 90210 xD

Karolinka S. pisze...

super, ze nie czujesz, ze jestes na 2 polkuli ;*. lo kobito 30/30 bravo ! :)) ;*

Paulina pisze...

a ja ogladam house'a :D:D i mam nadzieje ze czujesz sie juz lepiej!:)